In atentia cetatenilor – informare Evidenta Populatiei COVID-19
Pentru prevenirea si evitarea raspandirii infectiei cu noul coronavirus Covid-19, va comunicam ca, incepand cu data de 23 martie 2020, pentru o perioada de 30 de zile, cu posibilitatea de prelungire in fuctie de evolutia situatiei actuale, SE SUSPENDA activitatea de depunere a cererilor privind eliberarea actelor de identitate si de inscriere a mentiunii privins stabilirea resedintei (vizei de flotant), cu exceptia cazurilor deosebite. Precizam ca situatiile deosebite sunt motivele medicale si pierderea, furtul sau distrugerea actului de identitate. Pentru cazurile exceptionale, cererea de eliberare a actului de identitate se depune exclusiv prin programare prealabila la telefon 021/457.11.22 sau e-mail primariajilava@primariajilava.ro. Ridicarea documentelor solicitate se va face numai cu programere la numarul de mai sus, cu mentiunea termenele legale se dubleaza. De asemenea, mentionam ca legea prevede ca se mentine valabilitatea documentelor eliberate de autoritatile publice pe perioada starii de urgenta.